Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Трофименко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Трофименко Л. І. 
Особистісно-орієнтоване навчання дітей з порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / Л. І. Трофименко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2014. - Вип. 5. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2014_5_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 73.337 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Трофименко Л. І. 
Теоретичні передумови формування морфологічних знань у школярів із тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / Л. І. Трофименко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 8. - С. 160-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2015_8_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 136.891 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Трофименко Л. 
Формування морфологічних знань у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення у контексті вивчення теми "Будова слова" [Електронний ресурс] / Л. Трофименко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 40-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_3_7
Обгрунтовано сучасні підходи до методики викладання теми "Будова слова" в початкових класах загальноосвітньої школи для дітей із тяжкими порушеннями мовлення. Розкрито основні напрями, структуру, етапи методики формування морфологічних знань у контексті вивчення зазначеної теми. Зауважено, що методика враховує класичні та сучасні методики загальної та спеціальної педагогіки. Наголошено, що формування морфологічних знань учнів із тяжкими порушеннями мовлення є однією із актуальних проблем шкільного навчання. Розкрито специфіку та особливості мовленнєвих порушень і механізмів, що лежать в їх основі, знання яких сприятиме успішному засвоєнню граматичних тем шкільної програми, зокрема теми "Будова слова", не тільки на уроках української мови, а й на корекційно-розвивальних заняттях. Запропоновано деякі зразки вправ для учнів II та III класів з тяжкими порушеннями мовлення з теми „Основа слова і закінчення”. Доведено, що в педагогічній науці й практиці, навчання і виховання школярів із тяжкими порушеннями мовленнєвого розвитку є складною загальнопедагогічною, логопедичною та психологічною проблемою.Обоснованы современные подходы к методике преподавания темы "Строение слова" в начальных классах общеобразовательной школы для детей с тяжелыми нарушениями речи. Раскрыты основные направления, структура, этапы методики формирования морфологических знаний в контексте изучения данной темы. Указано, что методика учитывает классические и современные методики общей и специальной педагогики. Отмечено, что формирование морфологических знаний учащихся с тяжелыми нарушениями речи является одной из актуальных проблем школьного обучения. Представлены специфика и особенности речевых нарушений и механизмов, лежащих в их основе, знание которых будет способствовать успешному усвоению грамматических тем школьной программы, в частности темы "Строение слова", не только на уроках украинского языка, но и на коррекционно-развивающих занятиях. Предложены некоторые образцы упражнений для учеников II и III классов с тяжелыми нарушениями речи по теме "Основа слова и окончание". Доказано, что в педагогической науке и практике, обучение и воспитание школьников с тяжелыми нарушениями речевого развития является сложной общепедагогической, логопедической и психологической проблемой.Among the current problems of the study of the Ukraine language by students with severe speech disabilities there is significant role in the mastering of knowledge about morphemics. Successful study of morphemic word structure is central place in the mastering of word formation, lexical semantic, spelling and style. The use of grammatical theoretical knowledge, practical skills are the basis for learning theme “The word structure”. The presents method takes into account the psychological mechanisms that cause speech disabilities of junior class’s students with severe speech disabilities, the sequence formation of their practical and basic theoretical knowledge about the language, writing skills. The article also presents the current approaches to the methods of teaching the theme “Work structure”
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.716 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Трофименко Л. І. 
Теоретичні засади дослідження лексичної сторони мовлення у дошкільників в умовах нормального та порушеного онтогенезу [Електронний ресурс] / Л. І. Трофименко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 85-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2013_4(1)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 89.385 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Трофименко Л. І. 
Методологічні засади корекційно-попереджувального навчання дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ [Електронний ресурс] / Л. І. Трофименко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2010. - Вип. 1. - С. 306-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2010_1_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.493 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Трофименко Л. І. 
Мовленнєвий розвиток у дітей дошкільного віку в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / Л. І. Трофименко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2016. - Вип. 11. - С. 211-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2016_11_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 973.161 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Трофименко Л. 
Опанування знань з теми "Префікс" учнями молодших класів із мовленнєвими порушеннями [Електронний ресурс] / Л. Трофименко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2017. - № 2. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2017_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.435 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського